Özlemek ;)

| 15 Kasım 2007 Perşembe

Bu aralar sık sık özlüyorum seni..
içimde sudan sonra susuzluk sessizliği..
içimde bir yangının doyasıya yanmışlığı
Yangın sonrası Kül kokusu ve sıcaklığı
Aşkın en tatlı yeri
içimin yangın yeri..
Biliyorum..
Evet cok iyi biliyorum..
Seni öylesine seviyorum..
Az buz değil .. ölçüsü yok
biliyorum ama belirtemiyorum..
Seviyorum
gülüşünü duruşunu
kalbinin kalbime vuruşunu..
içinde senin olduğun mutluluğu..
Seviyorum..
Hiçbirisi olmasa bile
Sadece seni..
Sen olduğun için..
Seviyorum..
Tutuşuyorum..
Aklıma sen düşüyorsun..
Hayaline gülümsüyorum..
Seninle bir geleceğin hayali..
Birlikte gelinen yolun başı..
Gezilen yerlerde bırakılan her bir An'ı
ikimize aynı anda çarpan rüzgarı..
paylaşabileceğimiz ve paylaştığımız ne varsa
bir geleceği , bir hayatı..
mutlu bir ev'i ..
Sıcak bir kitap arasını..
Seviyorum..
Tuzu , suyu..
herhangi bir ağacı..
ve sadece sen olduğun için..
Seni..



Cii 15/11/07

0 yorum: