Yıllar Önce tutulan dilek gerçek oldu..

| 7 Mayıs 2007 Pazartesi

Yıllar öncesiydi.. Bir samimi duadın dilimden dökülen ve tüm kalbimle içimi sıcacık ısıtarak dilimden dökülenlere kalbimle eşlik edilen.. Bir nefestin beni düşünce cennetlerine sürükleyen.. Bir meraktın.. acaba dedirten aklımı türlü türlü dağların tepelerinde gezdiren.. ovalara kuş bakışı baktıran.. Kâh gökyüzüne yıldızlara koşturan..Kâh yeryüzünde dinlendiren..

Tatlı bir düştün.. önce fikrime düştün.. Sonra içime Düştün.. Bir baktımki Bir zaman sonra hayat sahnesinde yoluma düştün.. karşima düştün.. Gözlerinin içine düştüm.. Sevdaya düştüm.. Yağmur altında ateşe düştüm..

Anladım ki Makamı ilahide yeri tahsis edilmiş olanlardanız.. Anladım ki şu milyarlarca insan arasında incecik bir çizgiden ince iki kaderin karşilaşması ince bir sanatın ve o sanatın arkasındaki Sanatcının eseri.. ve anladım ki.. Biz kendimize kalsak birbirimizi bulamazdık..

Türlü heveslere Hevalara kapılır.. savrulurduk küçük çıkarların deryasında büyük düşlerin uzağında kalır. Ayrı vadilerden süzülür umulmadık yerlere düşerdik.. anladım ki.. Seni sevmek.. Makamı ilahiden süzülen bir ışık hüzmesinin senin ve benim yüzüme aynı anda vurması gibi birşey.. onca karanlıkta iki ışığın aydınlığı ile birbirini bulması gibi birşey..

anladım ki sevgili..Seni bana gonderen.. ve bana seni bekleten , senide benide en iyi bilen..

Yıllar önce tutulmuş bir dilektin.. 2 dudak arasından süzülen ..

Bir akşam üstü yüzümüzü döndüğümüzde kutlu mekana ellerimizi açtığımızda göremediğim ama avuclarıma dolan nurdun..

ve makamı İlahi'den verilen Cevaptın..

Kabul olmuş duamdın..

Sen bu Asrın hayırlılarındandın..

Beklediğimdin.. Bulduğum ve kavuştuğumdun..


--

Gün gördüm.. Günler Gördüm..

Seni Gördüm Şad oldum..

0 yorum: