Salya Sümük Aşk..

| 10 Haziran 2007 Pazar

Kaç kere dedim sana bilmiyorum.. Çorap değiştirir gibi sevgili değiştirmenin aşk olmadığını .. sen ise her defasında anlattın bana aşkı aradığını.. hep düşündüm bumuydu aşkı aramak.. ar damarını çatlatırcasına hergün birileri ile veya en fazla bir kaç ay birisi sonra bi diğeri ile aşkın her hassasiyetini ve her mahrem duygusunu çiğneyerek ezerek yaşamakmıydı aşk..

Acaba aşk sandığın ten sevdasımıydı ? hani kaşına gözüne giyimine yada bakışına hayran olmak sonra onu aşk sanmak o ilk bakışın zehiri ile bi süre sarhoş olmak ve sonra tekmeyi yemek.. yada ayrılmak.. evet benim gördüğüm kadarıyla senin dünyanda aşk buydu..

Sen hiçbir zaman aşık olmadın her defasında farklı kişilerin farklı özelliklerine takıldın. ve ezildin.. bu ezikliği telafi için zeytinyağ olup üste çıkabilmek için aşık oldum aşıktım bu seferki farklı gibi klişelerle telaffuz ettin.

Bugün birisi gelse dese ki bana .. " Nasıl aşık olunur abi ? "

Cevabım hazır.. Nasıl aşık olunur anlatamam bilemem.. ama nasıl olunmaz göstereyim der ve seni gösteririm..

Samimiyetten fedakarlıktan aşk için birşeyleri göze almaktan uzak sevgilinin evinde sabahlamayı onun koynunda uyumayı onunla kafayı çekmeyi aşk sandıysan eğer bu akşam ağladığın gibi salya sümük aşk (!) acısı içinde çok göreceğiz seni.. Sende alış çünkü harcadığın sermaye gerçek aşktandır. ve her deneme içinde birgün dışarı çıkmayı bekleyen o gerçek aşkı söndürüyor sen bunu daha anlamadın sen daha arayarak bulacağım zannetmektesin.. bilmiyorsun ki aslında ziyan etmektesin kendini içindekini özünü kalbindeki saf olan her duyguyu.. Aslında her deneme içindeki gerçek aşktan bir parçayı söküp götürmekte gerçek kişiyi bulduğunda elin boş avcun boş kalbin boş kalacaksın verecek birşeyin olmayacak.. Şimdikilere verdiğin şeyleri vermeyi deneyeceksin ele tutuşmak gibi , öpüşmek beraber gezmek yada sabahlamak gibi ama o kabul etmeyecek ve sana sunu diyecek '' Aradığım bu değil '' elveda sana.. Evet o zaman kafan dank edecek.. Senin için doğru olan kişiye sen yanlış kişi olmuş olacaksın ve bunun tek mimarıda sensin. zamanında düşünmeden safça harcadıklarına yanacaksın o gün... pişman olacaksın ama iç içten geçecek

Belkide kalbine kürtaj yaptırıp aşkı aldırmalısın oradan çünkü layık olduğu yerde değil. ölse daha iyi orada acı çekeceğine.. ve her defasında benim hayatım benim kararlarım yaptığım hiçbir şey den pişman değilim edebiyatı ? acaba bunu gece başını yastığa koyduğunda da diyebiliyor musun beni kandırırsın.. başkasını kandırırsın kendini ve içindeki o saf aşkı kandırabilecek misin.. her gün biraz biraz kesip bölüp parçalayıp yavaş yavaş yok ettiğin o saf aşktan bahsediyorum..

Bilmiyorum bu kaçıncı sevgilin ve bu kaçıncı sudan sebepten ayrılış nedenin.. Umrumdada değil nasılsa her birinin sebebi ayrı sonucu aynı.. yine salya sümüksün.. yine ayrılığa ağlıyorsun.. Kim bilir hangi ucuz ayrılışın feryadındasın..

Sana artık acıyorum.. Çünkü acınacak durumdasın .. çünkü kullanılıyorsun.Bir süs köpeği gibi gezdirilip gezdirilip tekmeyi yiyiyosun.Birileri ile oynuyorsun birileri seninle oynuyor sonra bir şekilde damarına basılınca tekmeyi basıyor sende bu aşk sandığın oyunda bir kez daha ağlıyorsun..

Bu sana son seslenişim.. ister dinle ister aynı tas aynı hamam devam et..

Ama bil ki harcadığın kendi sermayendir . yerine koyamazsın kaybettiğin zamanın ve mahrem duygularındır eğer doğru kişiyi bulduğunda geride kalanların yıpranmışlığı üzerinde çıkarsan onun karşısına onuda kaybedersin..

Aşk bir defa yaşanır ve onu ele ele tutuşmakta öpüşüp koklaşmakta yada aynı yatakta sabaha varmakta arama onlar hevestir geçicidir aşk değildir aşktan değildir aşkın mahsulü insanın ufkunda olur.. koynunda değil.. Eğer ben yanılıyor olsaydım sen onlarca kez ağlamış olmazdın. her defasında iki tatlı söz iki kaş iki göz aşk demek değildir..

Dediğim gibi bu sana son seslenişim.. ve senin bunu dikkate alabileceğini alsan bile mutlak bir sabırla devam ettirebileceğini sanmıyorum..ama yinede ister arkadaşlık de ister dostluk ne dersen de. ben son kez yazımı yazıyorum..

Bir daha sana seslenmeyeceğim çünkü o kadar düştün ki yerlere seni her gördüğümde bu halde senin içindeki aşkın düştüğü o hale benim içimdeki aşk üzülüyor..

Bazı şeyler vardır ki tek kullanımlıktır. tek bir mermi gibi tek sıkımlıktır.bir selpak mendil gibi tek kullanımlıktır bir kere kullanırsın temizlenirsin. onu ikinci kez kullanmayı marifet sanırsan önceki pisliğide yüzüne gözüne bulaştırır iğrenilecek hale düşersin.

Aşk bir kullanımlıktır. Bir kere aşık olursun kalbini zihnini ufkunu temizler..

şayet değerini bilemez yitirirsen ikinci şansın yoktur. illaki marifet sanıp ikinci için kasarsan selpak mendilin içindekileri yüzüne bulaştırır gibi yüzüne gözüne bulaştırırsın..o yüzle zamanı geldiğinde doğru kişinin karşısına çıkarsan sevilmek yerine iğrenilirsin.

Bu yazıda bir defalıktır.. ikinciye okuma kendinden iğrenirsin..

Soru : Peki Nasıl Aşık olunur abi ?

Cevap : Aynaya bak nasıl olunmayacağını göreceksin..


Yazı ağır olmuş değil mi? .. Kusura bakma ben sana bunu anlatmak için kaç gün kaç gece çalıştım anlamadın.Her defasında anlattım kıskanıyorum sandın..Dedim anlayacağı dilde yazayım Bunu da anlamıyorsan yolun açık olsun.Belki bu son şansın toparlandın toparlandın toparlanmadın bir hayatı mahfettin..

0 yorum: