Mükellef Kahvaltı :)

| 14 Temmuz 2007 Cumartesi

Aklıma üniversite günlerinde yaptığımız o şahane kahvaltılar geldi dün akşam eve dönerken.. Birden bire içimde bir özlem beliriverdi soğuk kütahya sabahlarında dışarıda sis duman biz sıcacık salonda kahvaltı sefasındayız.. Aklıma geldi işte ve dedim mükellef bir kahvaltı yapmayalı uzun zaman oldu bi kahvaltı yapayım.. metroda düşünüyorum bunları ve yüzümde belli belirsiz bi gülümseme oluşmuş gözlerimi kısmışım hafiften sinsi sinsi planlardayım .

İndim biraz yürüdüm girdim süper markete tel peynir aldım :) erzurum usülü hafif tuzlu.. Yeşil zeytin aldım domates aldım :) of of of ince ince söğüş doğrayacaksın üstünde biraz zeytinyağı gezdireceksin tuzlayacaksın.. düşündüm evde patates vardı :) dedim patatesi de kızartırım ama dilim mi kesmeliyim çubuk mu kesmeliyim işin içinden çıkamadım :) en sonunda çubuk olsun diye karar verdim.. Kaymak ve Bal eksikti onuda sabah kahvaltıdan önce alayım diye düşündüm zira buzdolabında bile olsa tazeliğini yitiriyor.. buzdolabının nahoşluğu siniyor gıdamın içine ve sevmiyorum kaymaktaki o kaymak harici buzdolabı tadını.. kaymak bal gazete almaya çıkarken çay suyunu koyacağım dönüşte çayı demleyeceğim.. Biraz burcu çayı biraz karanfil katacağım.. ve mutfağın camından süzülen mahur sabah güneşi kamaştıracak gözlerimi ve ben yarı uykulu yarı uykusuz bir kıvamda yaşayacağım bu keyfi..

Evet bütün planım buydu bu sabaha dair.. ve ne oldu bilin bakalım ?

Hafta içi hergün daha alarm çalmadan işe gitmek için yataktan zıplayan ben c.tesi günü öğle 11 e kadar uyuyakaldım.

Ve sabah kalktığımda midemde bulanıyordu ? neden mi ?

Çünkü bi önceki gece Marco_pasa namıyla bildiğimiz Salih efendi ile taksime akıyoruz ve Mehmet ile buluşuyoruz..

Marco bize diyor ki gelin starbucks'a gidelim gidiyoruz.. yaz akşamı saat 22:00 sıraları.. sıcak çay kahve içecek değiliz soğuk bişey içelim diyoruz ve salih bizi şu çok güzel dediği bi karışımı içmeye ikna ediyor. hal ve tavırlarından daha önce 16-17 kere içmiş herhalde diye düşünüyoruz.. Muz süt çikolata buz karışımı ve üstünde bi nevi köpük gibi krema gibi bişey var.. pipetle içiyoruz.. içinde her ne varsa artık pipeti tıkıyor bi yerden sonra tıkanmış pipetten o sıvıyı içmek için olanca nefesinizle içinize çekiosunuz o şeyi.. ve bu sefer pipet açılınca o şey o hızla ağzınıza giriyor ve hızını hiç kesmeden eğer o an bi boş anınıza denk gelmişse burnunuzdan çıkabiliyor :D es kaza pipeti içinde o sıvı varken bardakdan biraz çıkartacak olursanız böle sümük kıvamında bişeylerin aktığını görüyorsunuz ve ıyy ben bunumu içiyorum yaa diyorsunuz.. ve asıl şu anda bu yazıyı yazarken kıllanıyorum :) starbucks in kendi ürünlerini tanittiği ana sayfasında bile bizim içtiğimiz o şeyden yok :S

işte böyle bi geceden sonra sabah oluyor ve siz aslan gibi kahvaltıyı kaçırıyorsunuz :) yetmiyor ertesi gün hala mideniz bulanıyor..

Ama müthiş keyifli zaman geçiriyorsunuz :) iki arkadaşınızlada ilk kez görüşüyorsunuz ve mükemmel bi muhabbet çeviriyorsunuz :) daha ne olsun.. Bide o kaymaklı sümük gibi şey yerine adam gibi bişey içseydük güzel olacağıdı :S

1 yorum:

Zahide dedi ki...

ucuz atlatmışsın yav, tahmin ettiğim şeyi içmişseniz eğer iyi mide varmış ben içer içmez direk lavaboya gidip kusmuştum bu sene starbucks onu kaldırdı diye biliyorum elemanlar yerdeki kusmukları paspaslamaktan bıkmış olsa gerek :))))