Transformers Ulan !

| 30 Temmuz 2007 Pazartesi

Ne günlerdi be , Kuran kursuna giderken hergün cep harçlığı ile sakız alırdım ve sakızdan çıkan yapıştırmalar tabiki Transformers dan başka birşey olmazdı. Ve ben her yapıştırmayı ayrı bir özenle bisikletimin gövdesine yapıştırırdım.

Her robotun ayrı bi güzelliği vardı benim için ve benim iki favorim vardi. elbette birincisi iyilerin lideri olan Optimus Prime , 16 numarali yapiştirmada ikamet ederdi kendileri. ve Tırdan robota dönüşürdü.. Bir diğer favorimde 3 numaralı yapıştırmada ikamet eden boş zamanlarında gezmek ve kitap okumak dışında ambulans olarak kamu hizmeti veren FirstAid robotuydu.. Gerçi bu ikisi vazgeçilmez favorim olsalarda ben 13 numaralı yapıştırmada AirX isimli helikopter robotu da severdim :) Tek sevmediğim robot , her defasında tipine bakıp da bu nasıl iyilerden olmuşsa dediğim 47 numaradaki motorsikletten robota dönüşen koltuk değneğini andıran o garip robotumtrak şeydi :)

9 da giderdik Kuran kursuna 11 de çıkardık. saat 13:30 a kadar top oynamak , balık tutmak , Bir gölge altında hiçbirşey yapmaya mecali kalmamış mahallenin çocukları olarak oturmak yaptığımız şeyler arasındaydı. ancak saat 13:30 olduğu zaman herkes evinin yolunu tutardı. Çünkü TRT1 de ''Çocuk kuşağı'' başlardı ve saçma salak hiç sevmediğim o bugs bunny den kurtulmaya bakardık. ve ardından bütün gün beklediğimiz o büyük an o vazgeçilmez 45 dk başlardı.. Transformers müziği fonda çalmaya başladığında sanki her birimiz ayrı bir robotu yanıbaşımızda hissederdik..

Bütün gün geçmeyen zaman o 45 dakikada 1 dk gibi geçerdi doyamazdık..

Tekrar sokağa çıktığımızda herkes kendi favori robotunun çizgifilmde nasıl bir kahramanlık yaptığını ballandıra ballandıra anlatmaya doyamazdı..

Hey gidi çocukluk nerede kaldın sen.. Nerede kaldım ben..

Bu hafta sonu gittik Carousel'de AFM de izledik Transformers'i .. içimde farklı bir heyecan vardı.. Sanki yıllar önceki bir çocukluk arkadaşımı görmek gibi.. özlediğim bir dostla karşılaşmak gibi.. Çılgın yönetmen Steven Spielberg konuşturmuş yine marifetini ve sıra dışılığını..

Filmde FirstAid'i ve AirX i görememiş olsamda Optimus'u görmek güzeldi..

O Gövdesini Transformers yapıştırmaları ile donattığım çocukluk bisikletim hala duruyor. Eskişehir'de.. Bilmiyorum yapıştırmalardan birşey kalmış mıdır ama ben eve gittiğimde ilk iş yinede bir göz atmak olacak.. Belki hayal meyal kalan o yapıştırmalar her ne kadar tahrip olmuş olsa ve her ne kadar ilk günlerde ki canlılıklarından uzak ve birçoğu silinmiş olsada.. onlar hala Transformers !

İtiraf etmek gerekir ki sevmediğim ve her fırsatta yerden yere vurduğum Amerikan sineması ilk kez beni bamtelim den yakaladı..

Transformers Ulan !

0 yorum: