Zalih le kaynatioruz :)

| 5 Nisan 2007 Perşembe

www.Kitapvadisi.com açilmiştir. ve bununla alakalı dialog aşağidaki gibi gelişmiştir. :)

μғқαвαқαи:
site kıyak olmuş lan hadi hayirli olsun ;)

μғқαвαқαи:
haa artık patron oldun ya pas vermezsin agir abi seni.. :D

Marko_Pasa:
zuhahaha

Marko_Pasa:
olum işleer yoğun yeni gördüm :D

Marko_Pasa:
eyvallah

μғқαвαқαи:
olm sizin meslekte işler yogun diyen adamı ilk defa goruyorum :D kitap lan bu ekmek değil cok fazla okuyanmı varki işler yogun :P

μғқαвαқαи:
genelde sinek avciliği uzere kendinizi geliştiriyor olursunuz :D

Marko_Pasa:
:D

μғқαвαқαи:
abi beni işe al abi valla abi :D siteye bi forum koyalım dagitalim abi :D

Marko_Pasa:
len biz toptancıyız

μғқαвαқαи:
ben admin olurum abi karın tokluguna abi :D

Marko_Pasa:
:D

μғқαвαқαи:
haa o zaman iyidir tabi işler

Marko_Pasa:
site sadece parakende satışlar için

μғқαвαқαи:
site iyi olmus hoş olmuşta pizzaci gibi evlere servis olayına girmeniz lazım abi :D

Marko_Pasa:
şükür olsun durgunluk cok ama biraz hareketlenmeoluyor

Marko_Pasa:
giricez :D

Marko_Pasa:
motor alıcam ilk etyep

μғқαвαқαи:
nasipse istanbul işi kesinleşti :D binicem ensene senin direkt karşina rakip cıkıcam

μғқαвαқαи:
zuhahah

Marko_Pasa:
:D

Marko_Pasa:
bekleriz

μғқαвαқαи:
nedense bilgisayar kitabi neyim goremiorm hiç

Marko_Pasa:
:D daha bütün arama motorunu koymadık

Marko_Pasa:
para yok

Marko_Pasa:
ancak bukadarını yapabildik

Marko_Pasa:
zamanla,

μғқαвαқαи:
şimdi olayı kucuk emraha baglayip bana fakir edebiyati yapma :D toptanciyiz diyosun ton la kitap satiosun

μғқαвαқαи:
bide nefesimiz kokuyo para yok yapamadık edebiyati..

μғқαвαқαи:
:D

μғқαвαқαи:
yemezler

Marko_Pasa:
:D olum

Marko_Pasa:
babamın yanında calışıyorum

Marko_Pasa:
abimle ortak iş yapıyorum

Marko_Pasa:
ikisidce para vermiyor :D

μғқαвαқαи:
hea gordum ilk iş Hesaplara ßaktım hepsi pederin adına :D

Marko_Pasa:
acım lan :D

μғқαвαқαи:
ehauha

μғқαвαқαи:
takmiş sana kaziği peder :D

Marko_Pasa:
aynen

μғқαвαқαи:
euhauhza Zavalli salih :D oraya geliim soz lan sana simit ismarlicam

Marko_Pasa:
:D allah derim be

μғқαвαқαи:
pizza fln ismarlasam şimdi sen alişirsin her zamanda bulamazsın malum siz fakirleri aliştirmamak lazım :D

μғқαвαқαи:
sonra bi yerin şişer fln :D

μғқαвαқαи:
aman :D

Marko_Pasa:
:D

Marko_Pasa:
zuhaha aynen

μғқαвαқαи:
lan olm bak kafayi caliştir. senin peder bilgisayar web meb anlamaz

μғқαвαқαи:
git iş bankasından bi hesapta sen ac.

μғқαвαқαи:
sonra sitede editleme yap pederin hesap nosu yerine kendi numaranı yaz

μғқαвαқαи:
para sana aksın :D

μғқαвαқαи:
:D

Marko_Pasa:
:D taş olurum taş

Marko_Pasa:
web başında abim duruyor

Marko_Pasa:
babamın

Marko_Pasa:
işi yok

Marko_Pasa:
ben 2 dükkanda calışıyorum :D

Marko_Pasa:
joker wadayım :D

μғқαвαқαи:
:D ne jokeri seni ole deyip kandirmişlar olm araya almişlar

μғқαвαқαи:
sende Jokerim diye gezin ortada

Marko_Pasa:
:D

μғқαвαқαи:
abin ezberlememiştir lan hesap no sunu

μғқαвαқαи:
değiştiğini fark yapmaz :D

Marko_Pasa:
:D

μғқαвαқαи:
Töbe yarabbim yaa ulan gecen gun profesyonel katil gibiydim bugun profesyonel dolandırıcı gibi hareket ediorm :D

Marko_Pasa:
:D

μғқαвαқαи:
korkmaya başladım kendimden :D

Marko_Pasa:
zuhaha

Marko_Pasa:
aynen bende ve kaçıyom :D

Marko_Pasa:
sen ordan girersin şimdi hesaplara D:

μғқαвαқαи:
sen şimdi engellersin bide utanmadan :D

Marko_Pasa:
hehe

Marko_Pasa:
ıp adresimi alıp

Marko_Pasa:
pcme girmedin nerden belli

μғқαвαқαи:
mac adresi

μғқαвαқαи:
ip adresi sadece

μғқαвαқαи:
lamerleri uyutmak için bişi.

μғқαвαқαи:
pc nin gercek adresi mac adresidir

Marko_Pasa:
onu almışsındır sen şimdi

Marko_Pasa:
kaç mış :D

μғқαвαқαи:
o sayi değil lan alfanumeric bişey.

μғқαвαқαи:
A1 12 GB 43 ... vs gibi

Marko_Pasa:
ozman neymiş D:

Marko_Pasa:
zuhahah

μғқαвαқαи:
seninkisi ole bişi diil sadece orneklendireyim die kafadan attim onu

μғқαвαқαи:
kendininkisi sanma şimdi :D

Marko_Pasa:
sapık

μғқαвαқαи:
de get ne sapikliğimi gordun

Marko_Pasa:
bana bak bende cam kaydetme programı var :D

Marko_Pasa:
şu işi bana öret

Marko_Pasa:
sapıklık yapcam

Marko_Pasa:
:D

μғқαвαқαи:
de get len az once hesap nosunu değiştir dediğimde taş olurum taş diodun şimdi ne dion piz zapik :D

Marko_Pasa:
lüttfen

Marko_Pasa:
abi bir sapıklın aramızda lafımı olur :D

μғқαвαқαи:
öle salya sumuk hemen kucuk emraha baglama olm :D olmaz , lan artık bi suc bu

μғқαвαқαи:
yatarsın valla mapusta..

μғқαвαқαи:
hatunun birinin 3 dk lık goruntusu yuzunden

0 yorum: